Historian om Olle Hedberg....

De var en tjej som skrev till mig och frågade om jag inte kunde berätta hur jag började gilla Olle. 

Historian om mig och Olle?
Oj...Den är så lååång. Skrev lite kort om hur jag började gilla honom i min frågestund.
Men klart jag kan skriva den om du vill veta :D
Jag kommer ihåg när Olles inslag från audition va och han visade sin båt och pratade lite om varför han gillar musik typ.
Tänkte va är detta för någon grek HAHA. Sen när han började spela gitarr oj shiit va duktig han va på de!
Men va är de för hes och raspig röst han har?
Ne fy va dålig jag tyckte han var. Kändes som om han trodde han va något typ. Tyckte han var sämst i hela tävlingen.
Var på första fredagsfinalen och jag var bara fokuserad på Daniel och Andreas. Trodde t.om att Olle va Jay då liksom haha ;D
Första gången jag fick upp ögonen för Olle var på kärlekstemat när jag också var där och kollade.
Olle sjöng Free Fallin och jag har älskat den låten så länge :')
Han sjöng den så jävla fiint dessutom. Hade gråten i halsen faktiskt.
Efter det visste jag iaf vem han va. Började lyssna mer på honom, men jag höll hårt om Andreas!
Den allra första bilden tagen på mig och Olle :)

När jag insåg att Andreas och Olle hade blivit så bra vänner...Kändes de nästan tvunget för mig att tycka om Olle.
Jag gjorde det för Andreas skull.
När Andreas hade åkt ut, så började jag rösta på Olle för Andreas ville de haha.
Men dom två passar så bra ihop. Dom har alltid kul tsm.
Tycker de är så roligt att dom blev så bra kompisar via idol :)
(Även om dom kände varandra lite halvt innan idol började)



Den 4 december träffade jag Olle igen. De var 5 veckor efter kärlekstemat. Han kom ihåg mig. Då blev jag helt :o
Både Olle och Andreas va så glada den dan. Dom är så glada tsm och då blir man glad själv :)
Finaste bilden ever! Dom är så söta :D



Hade fortfarande inte direkt lagt märke till Olle på de sättet som nu.
I Linköping kom han ihåg mitt namn och va jättegullig mot mig....Men vem av idolerna va inte de liksom?
Han är väldigt glad iaf :D Haha jag med! Fotograf: Daniel Norberg haha.

Nu kommer vi till Gävle. Stan jag aldrig glömmer. Stan som förändrade mitt liv. Helt seriöst!
Olle va så jäkla underbar där. Han var intresserad av att vet vem jag va. Sånt blir jag glad av :)
Jag fick verkligen upp ögonen för Olle på riktigt i Gävle. Efter de ville jag mest lära känna Olle mer.
Lämnade nästan Andreas i ett hörn. Han blev ganska arg för de kommer jag ihåg. Men allt går att lösa :)

Övik var också helt underbart :) Fick äntligen bli vän med Olle på facebook den dan.
När jag loggade in på hans användare själv haha ;D
Saknar att sitta i hans knä :( Han är så mysig!
Finaste bilden med Olle, tror jag nog aså ;)



Efter alla idolstopp (Jag åkte ju på alla) Så kom jag bara nämre och nämre Olle.
Idag är han den ända jag följer på riktigt av idolerna 2010.
Träffade inte Olle på två månader efter Jakobstad...Sjuktjobbig saknad....
Han skrev aldrig till mig på fb längre, hörde aldrig av honom. Så jag trodde han hade gett upp hoppet om mig.
Jag höll iaf på att ge upp honom... :(
Kommer ihåg att jag var hemma hos Li några timmar innan Olle skulle uppträda på resturang Gotland.
Jag mådde så illa och så dåligt när jag väntade på mamma på tunnelbanan.
Men när jag möter mamma där, vem får jag syn på om inte Olle.
Så vi går sällskap med honom till gigstället.
Shit Olle gick där och pratade och jag bara stog och log typ haha jag va så GLAD av att träffa han igen.
Efter den spelningen bestämde jag att jag ALDRIG skulle tvivla på Olle igen!
"Tack för du kom idag Mia. De var så himla länge sen vi sågs nu. Glöm aldrig hur mkt du betyder för mig"
Sen har de bara rullat på med spelningar, efter spelningar :)
Dom som varit med mig och sett Olle spela VET hur han är.
Han kollar på mig hur mkt som helst och pratar med mig från scenen.
Aså kan inte fatta att de är så kul när han gör det, men jag får en kick liksom.
Hans leende är ju de finaste som finns! Eller vad säger ni?



Olle är en av världens underbaraste människor. Han är så himla ÄKTA.
Han skulle aldrig säga något han inte menar.
Jag tycker om honom av hela mitt hjärta.
Hur svårt de än kommer vara för mig att inse, så har han tagit över Eriks plats.
Olle är nummer 1. För jag känner Olle bättre än Erik, jag gör verkligen det.
Klart att jag tycker om Erik fortfarande och ska följa honom också, men inte i närheten av Olle.
Jag tror inte att Olle förstår hur viktigt han är för mig.

Du har lärt mig så mkt. Du har fått mig att inse saker som jag aldrig förstått innan.
Du gör mig till den jag är idag. Du får mig att orka stiga upp på morgonen.
Hade inte varit såhär glad och lycklig om du inte hade funnits i mitt liv.

Jag: Olle du bär mitt hjärta!
Olle: Awwe men Mia, du får inte glömma Erik.
Jag: Ne, men du bär en stor del av mitt hjärta då.
Olle: :') Du bär hela mitt!
 Glömmer aldrig dom orden :')

Här kommer lite fler bilder :D
























Cause we are miracles together ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0