Kan inte leva utan er...

Kan säga såhär att om NI inte hade funnits i mitt liv, hade jag ALDRIG haft något att leva för!
NI gör mig till den jag är. NI får mig att orka gå igenom svåra tider.
NI finns där, när alla andra går. NI orkar med mig.
NI accepterar mig för den jag är. NI är min lycka i livet.
TACK SOM FAN FÖR ATT NI FINNS! UTAN ER ÄR JAG MENINGSLÖS!














MiniMia&Den rosa elefanten ♥



















Ni är guldvärda för mig ♥













No nothin' can take you away from me ♥

Världens finaste ♥

Once in your life you find someone, who will turn your world around...
And bring you up, when you're feelin' down.
Jag älskar dig så mkt att de aldrig kommer finnas ord att säga det!


Avslutar med en bild på min älskade mamma.
Du vet nog inte hur ofta jag tänker: Tänk om mamma aldrig hade funnits.
Jag hade ALDRIG kunnat överleva.
Du har gett mig ALLT som är här ovanför bilden!
Alla möten med mina idoler, alla vänner...ALLT är tack vare DIG!
Förstår du hur mkt de betyder? Ne, du skulle aldrig kunna förstå.
DU får mig att vilja leva. Att se ett ljus i livet.
Du ger mig så mkt. Jag vet att jag borde ge mkt tillbaka med, för de gör jag inte.
Men jag försöker verkligen så gott jag kan. Jag lovar!
Jag vill att du ska veta att jag älskar dig så obeskrivligt mkt!
DU är verkligen mitt ALLT i livet.
Jag hade aldrig varit så snäll mot dig, om de inte fanns en anledning.
Vi bråkar knappt aldrig. Jag är så glad över det vi har tsm.
Alla skratt, allt vi har gemensamt. De betyder verkligen mkt för mig att du alltid förstår.
Du förstår varför jag tycker om mina idoler, även fast du inte gör det.
Jag har inte gjort det lätt för dig att leva. Jag vet det!
Men jag LOVAR att jag ska göra dig så stolt som möjligt!
Mamma, DU är MITT liv ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0