Olle 3 dagar i rad..

Jag är som sagt i Göteborg och umgås med mina otroligt underbara vänner jag har här :D
Älskar att umgås med dom! Varför flyttade jag till Stockholm liksom? Haha ne men aa ;D

Olle var ju med i Hbqt-festivalen i torsdags, och jag var där såklart.
De var jobbigt i början på hans soundcheck.
Eftersom jag inte träffat han på EN hel månad och jag har saknat han så mkt, sen helt plötsligt står han där och sjunger så jäkla fiiiint så kunde jag inte komma undan utan att börja gråta. Hanna & Jade tröstade mig :)
Han är så himla speciell för mig!
Spelningen va sjuktbra, har verkligen saknat att höra dom. (Även om inte Stefan var med)
Tusen miljoner blickar från scenen. Olle börjar spela på Beautiful day..
Jag: Nej, Kings of lion!
Olle tittar på mig och ba "Lova att du sjunger med då Mia"
Jag ba: Jaa, jag sjunger med i alla dina låtar Olle!
Ååå jag blev så törstig så jag tog Olles vattenflaska som han inte hade öppnat och drack lite ur den.  
Tjejerna bredvid mig ba: Men hallå de är Olles vatten!
Jag ba: Jaja, men jag får dricka hans vatten, vi känner varandra :)
Sen tog Olle den från mig och drack ur den själv :( Men sa till Olle där ute sen att jag var törstig så jag fick tillbaka den sen igen :D "OMG it's like we kissing" haha :D
Va en kille där som tog kort, som blev väldigt intresserad av mig med.
Pratade hur mkt som helst om alla spelningar jag varit på med Olle.
Killen: Aha har du följt Olle mkt eller?
Olle: Ja, hon har varit överallt. Hur många spelningar är de nu? Typ 50?
Jag: Hmm, jaa typ något sånt :)
Killen: Men Olle jag var iaf i Frölunda torg, inte för att du skulle komma ihåg mig...
Olle: mhm...
Jag avbryter: Ne jag kommer inte heller ihåg dig!
Olle: HAHAHAHA konstigt var ju inte dig han ville träffa HAHA.

Älskar våra samtal aså :') Olle är den finaste av alla!
Sen skulle vi ta bild.
Olle: Du är så kort Mia. Väx upp lite!
Jag: Ursäkta? Du är fan dvärg!
Olle böjer sig ner, så han blir lika lång som jag ;D




På fredagen var de dags att åka till Laholm för att möta upp Sandra och Emma och se Olle spela :D
Snacka om drygstad...Fanns inget att göra där alls.... :o
Satt och åt chips och Cola och bara snackade medans vi väntade....
(Ser fettkort ut på denna bilden!)



Sen drog vi iaf till stället där Olle skulle spela. Så träffar jag Chris och pratar med han.
Han är så fin :') Älskar hans stockskånska dialekt :)
Sen börjar Olle spela och de var den sämsta pubilken jag varit med om, och de märktes verkligen på Olle att han var missnöjd med spelningen... :( De suger...Tycker synd om han! Han fick inte änns sjunga sina sista låtar han tänkte man ba HALLÅ HAN SKULLE SJUNGA FREE FALLIN LIKSOM!!!!
Efteråt träffade jag honom lite. Pratade lite typ...men aa inte mkt alls...Blev väldigt ledsen då... :(



Lerum var LÄTT bästa dagen :D Älskar den! Kommer nog aldrig glömma den!
Aså vet inte hur många blickar jag fick från Olle på den spelningen...
Han sjöng "World hold on" sen helt plötsligt slutar han sjunga och spela gitarr så man hör bara mig sjunga typ haha.
Guuud va jag älskar när han tittar på mig när han sjunger! ♥ på de liksom :')

Men innan spelningen så lämnar jag och Anna. Jade, Hanna och Winnie och går och köper chips och pepsi :D
Haha de va så sjukt varmt, så jag ville gå till en affär och kyla av mig lite ;)
Haha Anna trodde nog fasen att jag hade varit i Lerum innan för jag hittade allt så jäkla lätt haha ;)
Sen satte vi oss vid en soffa och börade äta haha :D Såå feta vi är!
Träffade även vår idol Nalle Puh!


Älskar dig Anna! Du är en av mina närmaste vänner.
Jag kan dela alla mina tankar med dig och du förstår allt ♥

Vi går sen vidare för jag var tvungen att göra något.
Så jag tänkte: Hmm eftersom Olle har soundcheckat, så måste han vara här någonstans.
Letade efter en park. Vet att han och Chris brukar ligga och ta de lugnt på sånna ställen ;)
När jag och Anna har gått runt ett tag, och Anna fattar inte alls vad jag letar efter, så ser jag Olle och Chris :D
GLÄDJE!!!
Så vi satte oss där och snackade med dom i säkert 30 min :)
Haha älskar deras reaktioner när jag hostar till så dom ska se mig.
Chris: Hej, hur hittade du hit?
Olle: Ja, vart har du GPSen Mia?
Jag: Hallå, hur svårt är de att hitta här? Jag har lokalsinne.
Anna: Ja, men Mia är ju min GPS....så.. Jag bara hänger med.

Sen satt vi där och pratde en stund. Olle ringde till Andreas.
Olle: Jag sitter här med Mia Tuväng!
Andreas: Jaså? Har hon också hittat dit? (Något sånt svårt att höra via Olles mobil)
Jag och Anna satt och snackade om vem som hade längst ben haha ;D
Skulle förklara en video jag såg på Olle, men han fattade typ vilken de var efter 2984198 år...
Haha den är så sjuktkul :D
Innan dom skulle dra så sa Anna ba: ALLTSÅ MIA MIN VÄSKA VÄGER TOOON!!
Olle: Jaha.. varför då? :o
Anna: Mia har dumpat allt i min väska..
Olle: Varför då ? :o
Jag: För att jag orkade inte bära ;)
Olle: LATMASK!
Hihi de ligger något i de han säger...!
(Smygfotar alltid hihi)



Sen började spelningen...Den va som jag skrev innan....Så sjuktbra :D
Kommer aldrig glömma den! Hur kan jag älska Olle så mkt?
Jo, för han visar att han älskar mig precis lika mkt tillbaka!

 

Sen hade han signering, satte mig på scenen en stund för jag skulle låta alla andra tjejer komma fram före.
Olle blir lite "orolig" och frågar mig om jag ser Chris någonstans.
Jag: Ja, han gick till bilen och lämnade din gitarr. 
Olle: Aha men ser du han nu? 
Jag: Nepp...? 
Olle: Du får ringa han ifall du inte hittar han!  Så jag letar...Hmmm...
Anna: Var i hela friden är Chris?
Olle: *ställer sig upp* Ja du, jag vet inte!
Jag: Han står ju där!!
Anna: Va var? 
Olle: Gör han?! Aha...där! Du ser ju allt Mia!

Sen tröttnar jag på att sitta på scenen så jag gör den gamla vanliga Mia nu förtiden och sätter mig bredvid Olle, när han signerar. Haha vet inte hur många gånger jag gjorde de nu aså ;D
Haha Olle bryr sig ändå inte så ;)
Såhär kan de se ut då! :D Olle är helt fokuserad på alla andra tjejerna haha, så sitter jag där haha ;D
Dom måste ju undra vem fasen jag är liksom ;)



Sen kommer Chris :D
Jag: Christoffer (Säger alltid hans riktiga namn) Jag vill ju ha din autograf!
Chris: Jaså? :D Nja....Du får den nästa gång för jag och Olle har bråttom nu!
Jag: NEEJ.........! :(

Sen tar jag kort med Olle och kramas och säger hejdå och lite sånt :)
Ville ha en bild med han och Chris också :D Hihi älskar dom två mysiga killarna aså!
Fina bilder :D








*Anna tar kort*
Anna: Shiiit va kort du är Mia!
Chris: MiniMia... :D
Olle: Hahaha
Jag: Men damp tyst på er!
Bara för att dom är jättar liksom :o
Sen sa vi hejdå ... :(

Sorry för så mkt text, men kände för att dela med mig :D
Längtar till den 10 juni NU!
TACK alla som gjorde dom här dagarna sååå jävla bra! Hade aldrig haft så kul utan er!
Ni är mina allt ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

aaw, mia du är en av mina närmaste vänner med, hihi. tack för att du finns! ♥



haha bästa veckan på länge, känn dig speciell! saknar dig seriöst redan. Haha komma ner hit? :$



vi måste ses snart igen!!!

2011-06-06 @ 13:12:26
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0