SAKNAD...



Mina finaste tjejer åker ifrån mig snart...
Hur ska jag klara av att vara utan er?
Förstår inte...
Li kommer vara ifrån mig i 2 MÅNADER!!
Fattar inte hur jag ska kunna vara utan henne HELA sommarlovet..
Ska vara borta från min bästa vän och syster... De finns inte i min värld...
Anna, som jag ALLTID pratar med, ska åka till Italien i 3 VECKOR!!
Vem ska jag prata med nu..?
Vem ska få mig på de braiga humöret som du får mig på?


Ni tjejer, får mig ALLTID att må bra! Ni får mig att orka. Ni finns alltid där när jag behöver er!
Jag älskar er så mkt, ni har inte en aning!!! ♥♥

Jag kommer må så sjuktdåligt, och kommer ha svårt att vara mig själv...
Kommer knappt ha någon ork till något.
Ni förstår nog inte hur mkt ni verkligen gör för mig....
Utan er är jag heeeelt meningslös...


Please don't leave me here alone again...
Come Back...Come Back to me...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0