SNAAAAAAAAART..

SNAAAAAART ÅKER JAG TILL TYSKLAND OCH KOLLAR PÅ H.E.A.T :D
Finns inte ord för hur pepp jag är!! De kommer bli så underbart!
Kan inte fatta att de är sant, jag ska få se H.E.A.T live.
Har väntat 3 år liksom!! Dessutom så är ju Erik med också, kunde inte blivit bättre!
Jag kommer videoblogga HELA resan. Från flyget till spelningen, till middagar mm.
Kommer ha internet på hotellet, dock vet jag inte hur ofta jag kommer vara inne..
Men ska förska lägga ut så mkt som möjligt!
Håll koll på min facebook och här på bloggen :D


Pins jag skaffade i förrgår :D

En låt ni alla kan peppa med så länge!!
Bästa låten med H.E.A.T, dock är den med Kenny ♥ men den är såå fin iaf :')




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0