Bästa musik just nu...RIXFM...

Var ju som sagt på rixfm i Kungsan idag :D
I början var de skittråkigt...Tror att rix kommer vara ganska tråkigt detta året faktiskt...
Dom har inte direkt några bra artister med sig detta året, och sponsorerna ska vi inte prata om.
Fettdåligt iaf...! Så jag ville typ åka till Grönan ett långt tag...
(Childhooddagen var samtidigt)
Men sen så säger Erik vid lilla scenen att Ola Lustig ska dit vid halv 4.
Då blev jag såhär glad :D Jag älskar Ola. Har alltid gjort, kommer alltid att göra!
Så jag och Li går och väntar på honom bakom scenen.
Sen när han går ut så kramas vi lite och så.
Sen går vi med honom till lilla scenen, och där ska han hålla i en tävlig.
Jag
ÄLSKAR att stå på en scen! De är något av det bästa jag vet :D
Tävligen va en filmkaraoke, där man skulle se ett klipp från en film, sen härma replikerna.
Lätt var de inte...¨
Jag kan inte direkt läsa och solen speglade skärmen så man såg fan inte texten.
Men jaa Ola....Tvingade upp mig på scenen först av alla.
"Bilda en kö här bakom trappen" Tjejerna ställer sig framför mig.
Ola kollar på mig
"Ja, så kan du ställa dig först"
Jag ba men döö! "Ge en applåd till tjejen med frisyren" *Applåder*
"Nu vet ju jag redan vad du heter men inte så detta ska bli orättvis så frågar jag, vad heter du?" Sen fortsatte det så haha Ola är så fin :')
Alla som deltog fick iaf 1 månad fritt Viasat OnDemand så man kan hyra massa filmer gratis :D
Träffade ju Ola i måndags med, på bio premiären av Pirates of the caribbean 4.
Han kände igen mig då, och visste vem jag va.
"De är ju du som gav mig godis i Jönköping!"
De är ett år sen på söndag, ETT ÅR SEN!!!!!
Nu blev de mkt text här...men jaa jag ville säga att de är inte bara artister som jag tycker om ;)
Gonatt!










'





Kvaliten är ett annat kapitel... Jag orkade inte ta med min kamera så jag tog med iphonen ist...






Älskar mitt halsband :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0