Daniel Norberg

Daniel Norberg!
Varför får man alltid en sån otroligt skön känsla i kroppen så fort man hör hans namn?
Kanske är det för hans röst är så himla underbar?
Kanske för han är en sån underbar människa?
Eller är det kanske för han bryr sig så mycket?
Jag tror det är alla alternativen!
Saknar verkligen honom. Hans sätt att alltid göra mig glad.
Om jag var ledsen så fanns han alltid där och stöttade mig.
Han är en sån finkille. Jag hatar att vår kontakt som vi hade förr inte finns kvar längre.

"I know, I know you are like me but, we never can go on if we keep it like this"
Vart är den Daniel jag skrev till hela tiden? Vart har vår kontakt försvunnit?
Jag vet inte äns vart jag har dig längre..
Du kan väl inte har glömt mig? Haha knappast...
Om du bara skulle förstå hur mycket jag tycker om dig.

Allt jag har fått uppleva tillsammans med dig och idolerna. De finns inte ord för hur mycket jag vill ha dom ögonblicken tillbaka.
Vart är du? Vart är du när jag behöver dig som mest? Varför pratar vi aldrig med varandra längre?

Ibland kan jag sitta inne på mitt rum och kolla på klipp från idol. Saknar det så mycket!
Varför ska allt underbart i sitt liv ta slut?
Tänker tillbaka på att minnen jag har tillsammans med er.
Mest tänker jag tillbaka på Jakobstad. Den bästa resan, den bästa konserten, den bästa efterfesten, men också den mest sorgligaste dan i mitt liv. Allt var slut!
Kommer ihåg att när ni sjöng "All I need is you" för sista gången så flashade alla ögonblick med er upp.
Alla gånger jag hängde på hotellet, eller alla signeringar jag varit på. Hur många album du har signerat åt mig? Haha tror de är 11 st ;) Har dock gett bort hälften.

Varför är det så svårt att skriva om dig för? Jag brukar kunna skriva på löpande band om folk jag tycker om.
Men om dig är allt helt annorlunda. Du betyder så mycket för mig!

De kanske låter konstigt, men jag mår så dåligt av att inte träffa min bror lika ofta som jag brukade.
Men du blev som en bror. Du och min bror är så himla lika, och att vi två fick så bra kontakt kändes det nästa som att träffa min bror varje vecka.
Det är så svårt för mig att förklara vad jag tycker om dig Daniel. På något sätt är du för bra för att vara sann.
Trodde inte att det fanns en till männika som var lika underbar som min bror är.
Men jag hade fel.

Tack för alla stunder med dig. Alla låtar du sjungit. Alla ord du har sagt till mig. Alla tårar du torkat på min kind.
Du har fått mig att bli en mycket bättre människa som älskar att leva livet. Du sprider glädje i mitt liv.
Jag hoppas så himla mycket att du kan bli klar med dina låtar så du kan ha lite spelningar så vi kan ses igen.
De var för länge sen nu...
"The waves carried us too far"














Observera hur otroligt söt Daniel är i intervjun!
Shiit va man hör mig och Li skrika Daniel när Peter snackar haha..


"Eukalyptus va är de? Är de en frukt? Ett träd är de väl iaf..."
"Jag vill inte va bra på de här"


Det bästa framträdandet du gjorde under hela idol!
Älskar dina höjningar och när du tar i från fotknölarna haha :D


Kommentarer
Postat av: Daniel Norberg

Du är fin, Mia!

2011-05-11 @ 00:23:49
Postat av: Jennie

Aww Mia :).

2011-05-11 @ 09:49:02
URL: http://knawsebarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0