GEIR RÖNNING



(Klicka för att se bilden)
Ibland undrar jag om det finns en bättre människa än Geir Rönning.
Han gör mig ALLTID så sjuktglad! Han finns verkligen alltid där för mig, närsomhelst.
Jag kan skriva till honom och vet ALLTID att han svarar. Även om han ibland svarar med sånadär vuxna ord så man inte förstår haha. Han är som en extra pappa för mig :)
Dock hatar jag att han bor i Finland men att han kommer till Stockholm nästa vecka och att vi kanske ses skulle göra mig SÅ glad :D
Jag saknar verkligen honom. Att bara få ett hej och en kram av honom skulle göra att jag orkar leva lite extra.
(För dom som inte förstår så är det min mamma som kommenterat i Geirs blogg)


Taaack för att du alltid finns där för mig!
Du kommer aldrig förstå hur mycket de betyder för mig att ha någon som ALLTID förstår mig.
Tjärlek till dig mannen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0