H.E.A.Ts nya låt..

H.E.A.Ts nya låt. Fy fan va fin den är :')
De bästa av allt var nog att jag vaknade av den. Vakna av att höra Eriks röst.
Fy fan han är så jävla fin. Shit jag sa de till mamma "Aså seriöst han är hela min värld"
De är bara saning! Jag älskar honom så högt på denna jorden.
Det finns ingen annan som någonsin har gjort så mkt för mig som Erik har.
Han har stulit mitt hjärta och jag ska låta honom behålla de för resten av hans liv.

Är det bara jag som tycker att låten är skriven till oss fans?
Han vill ge oss hopp. Att inget är över, även om han har börjat i H.E.A.T.
Han vill att vi ska inse att det är tid att gå vidare men han kommer alltid att älska oss.
"I never be the man I just to be" 
När jag hörde den meningen...Mitt hjärta gjorde en volt. Mina ögon tårades.
De stämmer så himla bra. Han har verkligen varit ärlig när "han" har skrivit låten.
Vi gav våra hjärtan till Erik, för han fick oss att känna oss hela.
Han fick oss att känna oss speciella. Att de fanns en mening med allt.
Han vet att vi alla känner oss "svikna" av honom, och jag vet att ibland känns det inte som om han bryr sig.
Men jag kan iaf säga att efter mitt och Eriks bråk. Han skrek och svor åt mig, men de spelade ingen roll att han gjorde det.
För när han blev så arg, de va då jag fattade att han fortfarande bryr sig.
Han kommer ALDRIG sluta bry sig!
Även om han kanske inte är killen som säger Heeej sötnos till en igen, men vem vill att han ska säga saker som han redan sagt till 3 tusen andra tjejer?
Han har nog insett att de är VI som har fått honom till de han är idag. Utan oss, finns inte HAN.
"We gonna make it until the end,we gonna find our way"
Jag tror han vill be om ursäkt för allt han har gjort.
För han har sårat oss, och genom denna låten så lyckas han.
Vi måste inse att Erik kommer alltid att vara den Erik han är. Bara att han har lämnat att skaffa fler fans, för han vet att han kommer aldrig få bättre än dom vi är.
Han vet att hur mkt han än sårar oss, så kommer vi alltid att finnas där för honom.
Och han vill att vi ska veta att han alltid kommer finnas där för oss också.
Till alla er som fortfarande tvivlar. Gör inte det ni mår bara ännu mer dåligt av det.
Han är den han är. Precis som han accepterar oss, måste vi acceptera honom.
Vi kan leva på alla underbara minnen vi har med honom, och lämna allt annat bakom oss.
Han vill att vi ska vara starka och söka inne i hjärtat där han finns och vi måste inse hur mkt han verkligen betyder för oss.
Jag gjorde det. Jag insåg då att ett liv utan honom är inget liv att leva.
Jag började tänka på allt han har gjort för mig. Alla vänner han gett mig. Alla gånger han fanns där när jag verkligen behövde någon.
Han kommer alltid vara hela min värld. Den som betyder mest.
Den som gjort mig till den jag är idag.
Jag önskar att ni alla kan söka i hjärtat och inse att han är den han är och att vi alla måste acceptera det och ändå älska honom.
Jag vet att de är det han vill.


"When it's all said and done, I be there"




Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu känner jag mig som den som förstör stämningen vilket egentligen inte alls är meningen men låten är inte ny. Det var "gamla H.E.A.T" som gjorde den, innan Eriks ens var med i bilden. Men den är lika underbar för det och Erik gör den kanon! :D

2011-05-15 @ 15:38:40
Postat av: Erik Gronwall

Tack som fan Mia!

Hoppas vi ses snart igen :)

2011-05-15 @ 19:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0