Helgen!

Hallå hallå! Eller gonatt borde man väl säga.
Jag har inte bloggat på ett tag...för jag var ju som sagt i Norrköping i helgen med världens bästa Li :D
Vi hade svinkul :D Dock var vi sjukt trötta ;D Dygnade 2 nätter i rad...inte bra..
Men i fredags träffade vi Danny i Sturegallerian. De va superskoj. Vi pratade en massa och hade verkligen skitkul :) De är inte ofta man lyckas göra de med Danny eftersom han är en kille som är 5 miljoner bollar i luften hela tiden. Här får ni lite bilder på hur det såg ut :)






Älskar att fula mig på kort. Även om Danny var lite seg på att hänga med!
Men i sista bilden fattade han ;D


Men vi tog en normalblid också :)

På lördagen var vi i Norrköping och tittade på när The Moniker och OLLE HEDBERG spelade!
De va sjuktfint väder :D Vi hade frusigt hela morgonen. Sen när vi står vid scenen innan Olle ska spela säger vi fan va varmt de är kan de inte blåsa lite kallt iaf haha ;D Söta de är vi jaa! :D


The Moniker himself :) Lägger inte så mkt tid på att se honom spela.
Men innerst inne älskar jag honom. Han gjorde att jag hittade kärleken i musiken.
Och det kommer jag aldrig glömma!


The Moose är riktigt skön och även sjuktsnygg kille :) GILLA!


Höjdpunkten på hela dan OLLE :D
Åå gud älsar alla blickar han ger mig från scenen.
Han tittar fan aldrig på sin publik annars...Känns det som ;) 
Älskar honom över allt annat!
Han är min lycka. 


Vet att jag redan har lagt ut den, men jag älskar den! 
Shiit hur kan han vara så fin? Obegripligt är vad det är! :D 

Efter en riktigt lyckad dag i lördags, kunde inte söndan bli mer än bäst! 
Sean Banan böjade dan. Aså jag måste bara får säga att jag älskar den snubben. 
Han är störtskön och superrolig! :D
Älskar också att det ska komma ut en långfilm om honom i höst. 
Gissa vem som ska se den på premiären då liksom! :D 


Skaka rumpa, skaka rumpa nanana.. Den sätter sig på hjärnan! 


Jag är inte de största fanet av Sanna, men hon är en jättebra sångeska
Och hennes låt Devotion är väldigt bra :)


DANNY, DANNY, DANNY!
VAD SKA MAN SÄGA? JAG ÄLSKAR ATT DU SJÖNG TOKYO.
HAR ALDRIG HÖRT DEN LIVE. SÅ JAG BLEV ASGLAD :D
Tack för alla blickar och att du gör att man blir så jäkla glad!
3 år och nu har jag verkligen fattat vilken uberfin kille du är.
Klart att jag tyckt om dig innan. Men jag har verkligen lärt känna dig bättre.
Lyssnar på Cassandra hela tin. Jag tyckte att den va fin innan. Men helt plötsligt fick
den en helt nu mening för mig. Har aldrig någonsin saknat Danny.
Men nu... aså gud. Va händer med mig? Haha måste nog börja lyssna mer på mamma.
Hon har älskat Danny i alla år...men jag har bara tyckt om Erik och Matte mest
..



TACK för helgen Li! Vi har ALLTID lika kul tillsammans!
Hoppas vi kan göra den sån här helg snart igen.
Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Li

HELGEN I MITT ♥ hahahah fyffaaaan vad kul vi hade! även om man var så trött så att man ville dö 8)

Älskar dig mest! ♥

2011-05-10 @ 16:15:11
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ååååh.. det var då jag skulle vart där.. jäklarns att jag inte lyckades komma dit:(

Men ni verkade haft det bra!

Olle in my freaking heart!! :)

Vet hur det känns, utan honom vore jag inte vid liv;O Han är såååå sjukt bäst ju, eller hur du? :D<3

Kram Emilia! :D

2011-05-12 @ 23:18:49
URL: http://livetsugerutandig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0