Kommentarer..

De jobbigaste men sånna onödiga och negativa kommentarer man får från folk.
De är ju att dom vet inte ett JÄVLA skit om ens liv!
Aså de finns folk som tycker jag är helt störd i huvudet för jag följer så många idoler.
Men grejen är den att dom fattar inte vilket helvete jag levde i innan jag började följa dom.
Okej, de är INTE meningen att ni ska tycka synd om mig och allt sånt skit.
Jag menar bara att om jag nu mår så GALET BRA av att följa mina idoler.
Varför ska jag inte göra det då?
De finns liksom ingen anledning att sluta... Jag är den jag är tack vare dom.
Jag har vänner som är ÄKTA, tack vare dom.
Vad mer kan jag begära?
Så till alla er som skriver en massa onödiga kommentarer.
Va finns det för mening när ni ändå inte känner mig...?




Kommentarer
Postat av: J.Eliasson

Va fan lägger dem ner tid på att läsa då, om det nu är sån skit?! ><

FAIL

2011-05-17 @ 19:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0