Li Andersson <3

Du är min absolut bästa vän. Du finns alltid där för mig. Du bryr dig. Du gör mig alltid glad.
Jag undrar verkligen vad jag hade gjort utan dig!
Idag har vi känt varandra i 9 månader. De är aså 9 månader sen rixfm i Kalmar den 5 augusti var.
Jag kommer aldrig glömma den dagen. Inte nog med att Erik va hur underbar som helst.
Jag träffade dig!!
Tack vare att du fick stå på scenen samtidigt som jag när Rebound sjöng. Det är helt sjukt!
Jag kunde valt att prata med vem som helst, men jag valde dig. Jag visste vem du var, eller rättare sagt jag vet vilka alla som hade en användare på Grönwalls hemsida va.
Tror jag skrämde dig en del. Eftersom jag visste vem du var.
Li: Hej!
Jag: Hej :D
Li: Jag heter Li.
Jag: Jag vet! Själv heter jag Mia. De är du som bor i Värnamo va? Fast snart ska flytta till Stockholm? Li: ....Ehm.....ja?
Haha dom första orden vi sa till varandra. Haha jag älskar det! Fattar inte varför du ville lära känna mig efter det.
Jag måste skrämt livet ur dig. Men jag har koll på mycket och speciellt dom jag tycker om.
Det som är ganska sjukt är att vi båda två är födda och uppväxta i samma stad. Vi hade ett band redan när vi var små, men träffades inte fören augusti förra året.
Tror det är de som är grejen med oss, känns som om jag har känt dig i många många år. Men igentligen är det bara 9 månader.

Alla minnen vi har. Kommer ihåg första gången jag var hemma hos dig i Sthlm, och vi åkte och kollade på första fredagfinalen av idol.
Jag var helt förälskad i Daniel och Andreas då. (Inte för jag inte älskar dom nu...men ni fattar)
Efter programmet väntar vi på att få åka hem och Olle och Anderas tar en rökpaus så vi går till dom och snackar lite.
När vi väl sitter i bilen påväg hem till Li frågar jag.
"Vem var det som satt bredvid Weise?"
Li: "Mia för helvete, de va ju OLLE!"
Jag: "Aha är det han som är Olle, trodde de va han med långt hår haha"
(Aså Jay)


Haha just idag skäms jag ganska mkt, Olle är den jag följer mest av idolerna nu liksom.
Den första gången jag verkligen fick upp ögonen för Olle och jag verkligen fattade att de var han som var Olle var sista fredagsfinalen när han sjöng Free Fallin, då vi var där med :D
Åååwe dan efter på idolhotellet...När vi va med när Olle jammade i korridoren :)
Saknar dom dagarna... De känns så himla länge sen. Känns inte som om de var idolerna från 2010.


Vi får ALDRIG glömma att det va Erik som gjorde att vi blev vänner. Eller inte bara vänner utan bästa vänner dessutom!
Du kommer aldrig förstå hur mycket du betyder för mig. Du är mitt allt. Allt jag behöver för att överleva. (Kanske lite Erik och Olle med)
Vi har haft våran bergodalbana period, men vi klarar av allt. Vårt band mellan oss är starkt. Den står i mot allt. Bara vi aldrig glömmer varför vi valde att bli vänner, och allt vi har upplevt tillsammans.
Li dagen jag slutar älskar dig är dagen jag dör <3

(Och ja jag vet att ni älskar att bilderna är utanför layouten)















Den finaste och även den viktigaste bilden som finns på min dator!
Jag är ingenting utan er två <3
Btw glöm aldrig "Awwemenmen du låter ju som en hamster"


Kommentarer
Postat av: det vet du

HJÄRTAT, du fattar inte hur mycket du betyder för mig.. dessa nio månaderna, de känns mer som nio år!

Ett liv utan dig skulle inte vara ett liv!

Du är min andra halva, utan dig känner jag mig halv! Knappt träffat dig på hela veckan, och jag saknar verkligen dig! Fattar inte att vi nästan kommer vara ifrån varandra hela sommaren, det kommer bli jävligt jobbigt. Men vi klarar allt tillsammans! Lia against the world.

Allt tack vare mannen, myten, legenden.

Jag kommer inte att älska dig tills den dagen jag dör, utan jag kommer att fortsätta älska dig då med! Min storasyster, min bästavään, min andra halva, mitt allt.

Mia Tuväng, jag älskar dig mest i hela världen! <3

2011-05-05 @ 13:28:10
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Anna

Ni är så otroligt söta så man nästan börjar gråta :'o ♥

älskar er båda två!!

2011-05-06 @ 00:05:23
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Li

Anna, vi två älskar dig med! <3

2011-05-06 @ 01:29:07
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0