Ola Svenssons musikvideo

Hittade denna på youtube idag :D



Jag var ju med i hans musikvideo för några veckor sedan.
Kan skriva lite om va den handlar om. Kan vara ganska svårt att se.
Vet knappt själv. Men i början är de några killar som sitter och spelar och ist för att satsa på hästar eller hundar.
Så satsar dom sina robotar eller mumier. Ola är något som bara är med haha.
Jag och dom andra statisterna spelade rymdvarelser och vi skulle ha svarta sopsäckar på hela oss, och lampor på händerna eftersom Olas jacka var full av spegelglas och de blir ett ascoolt sken åt alla håll då :D
Dom berättar om den i videon :)

Även om de tog låååång tid att spela in, man knappt fick någon luft och jag va så galet hungrig haha så var det faktiskt riktigt skoj att vara med :) Ola är en otroligt trevlig kille :)

Man ser mig i slutet av filmen! Haha känns kul att vara med någonstans eftersom man kommer inte se vem som är jag i videon sen, för jag har ju sopsäck på huvudet haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0