Pins säljes..?

Jag har kommit på värsta grejen :D And I love it!
Haha när älskar jag inte mina egna ideer liksom ;D

Är det någon som gillar pins här? Jag gör! Jag ÄLSKAR pins!
Så jag har bestämt att göra egna! Kan ju inte vara speciellt svårt eller hur? :)
Är det någon som vill ha kan ni ju säga till...Jag är öppen för förslag :D Dock kostar de nog lite ;)

Men jag ska göra till killarna i H.E.A.T iaf :) Som dom kan sätta fast på sina skitsnygga jackor!
Mina skisser :)




Fettsnygga eller hur :D Kan ju typ sätta copyright © på denna iden....JAG KOM PÅ DEN!
DE KAN INGEN TA IFRÅN MIG!!!!

SEN FINNS DE SÄKER FOLK SOM SÄGER "VARFÖR SKRIVER DU UT DE DÅ?"
JAG GILLAR ATT DELA MINA TANKAR MED ANDRA KANSKE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0