Planerar..

Sitter och planerar min finlandsresa jag ska åka på i juli :D
Längtar verkligen! Älskar Finland så himla mkt, speciellt Jakobstad :)

Ska även passa på att åka på Rockoff festivalen (som också är i Finland) och se Danny och The Pusher spela.
Kommer bli fett :D

Att träffa pappa Geir är ju dessutom ett måste, eftersom han bor i Finland :)
Mamma och jag funderar också på att åka till Mumindalen. Skulle vara fettkul.
Jag har vuxit upp med Mumin. Precis som typ vissa med Disney.
Sa till mamma att så fort vi kommer komma in i muminvärlden kommer jag bli 5 år igen haha.

Ska också bli askul att åka till Tyskland i juni och se H.E.A.T spela :D
De är också något jag verkligen längtar till :)



De coolaste av allt är nog att de ligger på en egen ö :D
Kalla mig hur barnslig som helst. Men jag älskar mumin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0