Viktiga människor i mitt liv..

Jag fick ett mejl innan om de fanns någon annan än Olle som va viktigt för mig.
Och de gör det verkligen! Den tjejen har missat en hel del av mitt liv kan jag säga.
Jag ska dela med mig av dom viktigaste människorna i mitt liv som är idoler antar jag att hon menar.
Hoppas att ni kommer förstå varför jag väljer att följa dessa killar så mycket.
Och varför dom är en sån stor del av mig.

Eftersom alla vet Olle så kanske jag inte ska skriva om honom men jag gör de ändå ;)
Denna killen är... obeskrivlig. Aså han har gjort så jävla mycket för mig att de inte finns ord till det.
Jag är en lycklig människa tack vare honom. Även om vår relation är något komplicerad.
Så är han ändå en av dom viktigtaste killarna som finns i mitt liv.
Han är också den kändisen som jag känner allra bäst.
Det bästa med att träffa Olle är att jag vet att han aldrig tycker att jag är jobbig.
Han räknar med att se mig på alla hans spelningar. Jag är även den ända han tittar på när han sjunger.
Jag har alltid klagat på de. Men han har verkligen ändrat på det eller va säger du Li? ;)
Allt jag fått uppleva tillsammans med honom. Hur mycket jag än skulle skriva upp, skulle ingen fatta hur de skulle vara möjligt.
Jag älskar honom av hela mitt hjärta!




Den här killen är också en sån sjuktviktigt människa för mig.
Anderas Weise Lidingöbraten!
Han har gjort så mycket. Han gjorde hela idol sevärt. Utan han hade aldrig idol varit så roligt som de faktiskt blev.
Jag har honom att tacka för så himla mycket. Hans socialitet smittar verkligen av sig till andra.
Han är ju en riktigt linslus, han ska synas överallt.
Haha måste ju säga att jag blivit som han nästan haha ;)
Nu kan jag aldrig vara tyst. Jag gillar att leva livet som det är.
"Varför skämmas över något som är glömt imon?"
Den meningen gjorde att jag började tänka på att man faktiskt bara lever en gång.
Varför inte göra de bästa av det liksom?
Inte nog med allt han gör för mig. Han är en OTROLIGT duktig sångare.
Han har en sån varm och perfekt röst. Han kan inte sjunga en enda ton fel någonsin.



GEIR RÖNNING!
Min andra pappa.
Hans stöttande ord och hans sätt att verkligen bry sig som en riktigt pappa ska göra är heelt obeskrivlig.
Har alltid lyssnat på alla hans ord. Han ger den trösten man vill ha.
Eftersom jag inte har min pappa tillhands som jag vill. (Ni som känner mig vet)
Så var han den största hjälpen jag kunde få just då.
Att alltid veta att man kommer få ett svar om man skriver något till honom var till stor hjälp.
Hatar att han bor i Finland. Hade varit så mycket lättare att träffa honom om han bodde i Sverige.




Daniel den underbart fina och goa killen :)
Älskar hur han alltid kan få mig att bli glad.
Kommer aldrig glömma när han imiterade Erik Grönwall haha.
"The show most go on!!!" HAHA
Ni kan läsa mer om honom via denna länken :)

http://miiatuvang.blogg.se/2011/may/daniel-norberg.html



E.M.D
GALETVIKTIGA KILLAR!
Utan dom hade jag ju faktiskt inte levt idag. De har jag sagt hur många gånger som helst.
Men de är faktiskt sant! De dom har gjort för mig kommer jag aldrig kunna tacka dom tillräckligt för.
Dom får mig alltid glad när jag är ledsen.
Bara gå in på youtube och kolla på Erik Segerstedts mobilblogg och skratta röven av sig.
Dessutom så är dom 3 helt otroligt snälla och gulliga killar, som verkligen värdesätter sina fans.

Titta bara på videon. Ni fattar dom sprider sån otrolig glädje!
"My love burns like me for you"



Ola Svensson
Har nog inte träffat honom så mycket som jag önskar att jag kunde..
Men han har ändå blivit en väldigt stor del av mig.
Om jag har lyssnat på hans musik i en timme, så måste jag gå ut och hoppa runt lite för att få ur mig all energi.
Haha de är faktiskt så. När min ex pojkvän hade gjort slut med mig efter över 2 år tsm.
Lyssnade jag på Olas musik och kunde då gå vidare. För jag blir alltid så himla glad när jag hör hans låtar :D
Han är en sån stor talang. Hade inte en aning om att han kunde sjunga så fint.
Men efter hans medverkan i nyhetsmorgon så förstod jag verkligen det.




Daniel Karlsson
Vilken insperation. Vilken kille.
Efter allt han har gått igenom har han verkligen förstått hur det är att leva.
Men han njuter varje minut ändå. Att förlora båda sina föräldrar på mindre än 1 år.
Jag hade aldrig klarat av det!
Daniel är den som fick mig att hitta tillbaka till musiken. Jag förlorade mitt hopp i musiken för ett tag när jag mådde alldeles för dåligt. Daniel kom in i mitt liv som en riktigt hjälte.
Jag trodde att han skulle vinna hela idol, så när han åkte ut som 4, trodde jag aldrig att jag skulle få se honom igen. Men när jag får veta att han efter 3 år ska göra comeback i Mello, rinner det glädjetårar.
Att jag även fick träffa honom 5 gånger under Mello gjorde att mitt hjärta blev helt.
Längtar verkligen till hans skiva kommer ut. Hans egen skrivna låtar är verkligen låtar som betyder mycket för honom. Dom har en mening. De finns inget många sånna starka låtar nu för tiden. Jag har saknar det.
Så fort jag hör denna låten, så ryser jag... Den är så djup.



Har jag glömt någon?
Haha alla tänker vart är Erik? Haha NEJ klart jag inte har glömt honom.
Min älskade Erik! Han betyder ju hela världen för mig. De kan väl ingen ha missat.
Jag älskar honom så himla mycket att det inte finns ord för det, och så kommer det nog alltid att vara.
Utan honom kan jag verkligen inte leva.
Efter att han börjat i H.E.A.T gör jag allt för att få träffa honom. De spelar ingen roll hur många vänner jag förlorar eller hur mycket jag måste offra.
Jag ska träffa honom vare sig ni vill det eller inte. Han är hela min värld.
Finns nog inte en enda minut utan att jag tänker på honom, eller undrar vad han gör.
Jag är helt beroende av den killen. Han har gjort mitt liv värt att leva och även mitt liv ovärt att leva för några månader.
Men jag klarar mig igenom allt, för jag vet att han ALLTID är med mig vart jag än är.
Säger precis som Andreas sa till mig en gång:
"When you fall let Erik carry you"



Nu tror jag att jag fått med alla som betyder väldigt, väldigt, väldigt mycket för mig :)
TACK TACK TACK för ni alla finns där för mig i alla lägen!
Det är verkligen tack vare alla er som jag lever! Jag hade aldrig haft några vänner utan er.
TACK också till alla mina vänner, som tycker om mig för den jag är.
Jag lever mitt galna liv och jag är så himla GLAD över att ni vill vara en del av det

Eftersom det är så många som mejlar mig med frågor, så lovar jag att han en frågestund snart :)

Kommentarer
Postat av: L

Kbry skaffa dig ett liv.

2011-05-14 @ 19:05:53
Postat av: Mia

De är ju inte direkt så at jag tvingar dig att läsa.

Moget att du inte äns vågar skriva vem du är liksom...

2011-05-15 @ 02:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0